Sunday, 19 May 2013

3A's

assalamualaikum...


3A's...
Auni , Ali dan Athif..
kebanyakan orang yang 1st time jumpa ali pasti menyapa, laki ke pompuan??
agak sukar nak potong rambutnya..
depan tu lewat petang semalam berjaya ditrim masa dia lena tidur..
si kakak dah potong sedikit pendek hari Rabu lepas..

petang tadi bawak diorang semua pergi taman mainan depan rumah tu..
1st time bawak keluar Athif ke sini..
balik dari nurseri, menyusu sekejap..
pastu bila diletak je dalam stroller tu, terus lena sampai sekarang..



pergi je taman mainan, tp budak2 ni tak nak main pun..
lari sana sini , usik daun semalu..
si kakak tak nak lepaskan stroller si adik.
suka tengok gambar kat bawah ni.. hihi lupa pulak apa benda yang diceritakan oleh ali :)



No comments: